Monday, July 23, 2007

Taman Rashidah Utama

Biler aku terdengar lagu nie, teringat ler kenangan dolu semasa aku membesar dalam zaman rock. Kira sumer rock giler ler time tuu. Gie skolah pon mesti pakai rock...kira takde yg tak rock time tuu..





Teringat jugak time tu Awie dan Wings turun Yishun lepak pat umah kawan dia. Kol 4 pagi aku sanggup kayuh basikal nak tengok Awie...woohoo. Time tu dia superstar lerr...






Aku ketika zaman rock...Rock kappa?!!


Mulai hari tuu, tertanam ler impian ku utk menjadi seorang rocker yang termahsyur. Aku nak simpan rambut panjang, aku sanggup 'save' duit skola utk gie jamming 'training' main drum...Lengit jugak main drum lagu nie..hehehe..


Tapi, sumer itu telah ku tinggalkan menjadi kenangan lampau. Aku sedar yg ianya suatu realiti yg tak akan terjadi...