Thursday, July 19, 2007

A special request...emmmbekkk

"Tit...tit.."

Signal SMS aku berbunyi di handphone..

"...but i'm sure u'll look charming wif a goatie, n i'm not teasing u...i'm serious! =)..."

Terkejutzz biler aku dpt request mcm tuu..Tersenyum kambing kejap aku dibuat nyer. (Terkerok-kerok kepala). Senonoh ke muka aku nie ader goatie? Nampak mcm hero ke? Nampak lebih macho ke? huahahahaa...

Pernah dulu aku simpan goatie pat dagu nie. Tapi kejap jek. Aku nie jenis pemalas nak maintain. Maklum ler, sibukzz sangat. Simpan goatie nie nak kena rajin jaga. Nak kena trim, nak kena rajin bercukur pada tempat-tempat yg tak sepatut nyer tumbuh, supaya nampak kemas dan bergaya...isshh... kejer leceh tu.

Aku rasa muka nie tak sajak ler ader facial hair. Selekeh jek..mak aku pon pernah cakap dolu.

So, tuu sebab ler aku malas nak bela...

But oleh kerana nie spesel request, so aku tak nak lerr menghampakan mana-mana pihak. Tapi senonoh ke nanti jadi nyer...? hmm..?

Aku pejam mata dan cuba membayangkan....


Waduhhh..ganteng deh!!!


Tetiba jek aku tersentak dari lamunan. Teringat lagu nie

"..dimana dia, anak kambing saya...anak kambing saya yg makan daun pakau..(err..daun pakau ek? Dah lupa ler lagu nie..huhu)

ps : I will honour your request this time. =P