Saturday, May 31, 2008

Hopefully...


Suasana kerja minggu lepas teramat ler tersibuk sangat. Kena pulak aku baru baik demam tu hari.

Batuk, sakit tekak...kira badan aku kurang selasa ler time tuu. Ditambah pula dgn cuaca yg tidak menentu...kejap bahang panas, lepas tu hujan...

Ramai jugak yg sakit aku dgr. The flu virus spreading. So, aku nasihat kan korang jaga ler kesihatan tu. Kalo dah sakit, nak buat kejer pon susah.

Banyak jugak kejer aku postpone. Sumer aku tolak tepi. Kepala berdenyut jek. Nak focus pon susah.

Aku rasa next week kena double-up sikit. Baru jek buat a few appointments. Hopefully, I'll be better next week. It's going to be a long-long week for me, for us.

Sebelum sakit last Friday tu, aku sempat gie tengok wayang citer Indiana Jones. Alamak, sungguh mengecewakan! Citer dia too futuristic lerr. Aku tak soka. Aku lebih suka citer-citer lama Indiana Jones. Lebih exciting giler dari citer yg baru. Lagipon, story plot dia mengarut dan terlampau simple. Kekadang tu ader exaggerate sikit. Nampak sah, Harrison Ford tu dah tua. Aku rasa sepatutnya lah dia pencen jadi Indiana Jones. And hopefully, tamatkan ajer lah citer Indiana Jones tuu...

*uhuk*uhuk* - Adusss..masih sakit lagi nih. Nak blog pon takde mood. :(