Monday, September 17, 2007

Nak baju koboi!...Nak baju koboi!....

Woohooo...ader org tu dah shopping baju raya seyy..!

Nisha kater dia baru balik geylang shopping baju raya. (Nah, baca blog dia). Aik? Posa blom seminggu, baju raya dah bertepek! Issh..sempat ke pakai baju raya tu sumer? Silap tido pon pakai baju raya..hehehe

Makin tua nie, aku rasa mcm malas jek nak raya. Baju aku tempah pon sekadar nak tukar yg lama tuu. Tahun lepas kaler maroon, tahun nie kaler hijau and kaler coklat. Baru jek amik kat butik Sabree kat Plaza Kotaraya minggu lepas. Motif aku tahun nie nak kaler mesra alam...mcm real jek!

Yg seronok time raya masa aku kanak2 dulu. Mesti die-die mintak parents aku 3 pasang baju baru..1 baju melayu, 2 baju omputih! hahaha! Kesian parents aku dulu. Kekadang dia org baju pon tak berganti...takpelah, tahun nie aku dah belikan baju utk mereka pon..

Isshh..tapi ader ler skali tu aku raya pakai baju kemeja siap pakai tali leher lagi. Makooo! Tersembuh atok nenek aku nampak cucu dia pakai mcm tu..Aku kater fesyen terkini ler. HAH! tak logik sungguh. Time tu umur aku baru 8 tahun dahh..

But kenapa time dulu aku tak teringat nak mintak baju koboi ek? Huh! mesti gamat lerr kalo dulu aku pakai baju koboi gie sembahyang raya...woohooo. Satu estate mesti cakap aku nie mcm hero. Kembang semangkuk ler aku time tu. Mesti ader bebudak yg jerlus nampak aku berbaju koboi, topi koboi, sluar yankee siap bawak pistol lagi...heyahheyahheyah

Rodeo Boy berhari raya...yeeeharr!

But, zaman tu sumer dah berlalu. Biarlah aku kongsi cerita nie utk anak cucu aku nanti. Supaya mereka tergelak dan jgn ikot jejak aku.

Dan kpd Nisha, cukup ler baju2 yg ader tu. Takot tak muat almari awak tuu...and you beli 3 helai tudung yg sama kaler nak buat per, ek??

ps: MSN and skype aku tak berfungsi lagii....fed-up seyy!