Sunday, September 9, 2007

Terimakasih, Mak...

Pagi tadi aku rasa sungguh terharu. Lepas balik dari sarapan ngan keluarga aku, mak aku kasi surprise. Dia beli kan aku birthday cake! Huaarrgghhhh.....so touching one!
Aku : Tapi mak, mana candle nyer? Saya nak tiup lilin? Dah lama tak tiup lilin nie...hehhehe
Mak : Umur kao tu dah tua sangat...Nyonya kater, lilin tak cukup! Nanti mak carikan lilin kaler merah (Lilin cina semayang) cucuk kat kek kao...tiup ler puas2 pastu.
Lawak mak aku selamber jek...

Birthday cake yg mak aku beli

Bagiku hari ini seperti hari-hari yang biasa. Nothing special sangat, cuma umur aku menjangkau setahun lebih dewasa. Aku tak pernah impikan apa2 celebration. Cukup doa utk kesejahteraan diriku, kerjaya ku, kesihatan ku dan rezki ku...Tapi pagi tadi, hampir meleleh air mata ku. Sungguh tak terkata. I'm very moved!

Terimakasih mak, kerana telah melahirkan aku kedunia ini. Terimakasih mak, kerana telah membesarkan aku, mendidik aku, hantar aku gie sekolah, tunggu aku kat skolah, amik aku pulang dari skolah, masak kan aku, basuh baju aku, buat milo utk aku...kalo aku nak elaborate jasa-jasa mak, aku rasa tak cukup tulis dlm blog nie. Nak kena tulis dlm buku biography...huhu.

Walao apa pon, semoga Tuhan akan membalas balik pengorbanan mak aku dari dulu hingga skrang. Jasa mak, tak termampu nak aku balas walaopon dgn wang ringgit. Terimaksih sekali lagi mak ...*sob*

Also not forgetting to those who had sent their wishes to me..

Spidey: Hepi bday in advance from batam :-)

Aku reply: Thk u, spidey. Whoaa..gie batam tak ajak aku?? Enjoy sorang kaper...hahahah!!!

Dato' Razak & wife : Dear sahabat, wishing you happy birthday. May you hv a healthy and wealthy life ahead of you in both materials and spiritual. Amin.

Aku reply: Thk u for the well wishes. I h0pe it also brings good things to you and family too. =)

Elisha : Happy birthday, Mohd Zuraini! I wish you happiness, success in every your begginning and still staying so cool person! Greetings from my friends, too - Martina, Ivelina, Patricia and Maria! Have a nice day : ))))))"

Aku reply: Hi there! How did you know its my birthday? =) thks to you guys! I'm deeply touched with your well wishes! thank you very much! My best wishes to you guys! Send my regards to ur friends too...Martina, Ivelina, Patricia Maria. =D

Anida : Selamat Hari Lahir. Semoga di panjangkan umur dan dimurahkan rezeki dalam menjadi muslim yang berhemah kerana nilai diri seseorang itu di tentukan dari keberaniannya memikul tanggungjawab, mencintai hidup dan pekerjaannya.

Aku reply: Oh...terimakasih! Saya sungguh terharu dgn kekata itu. =)Semoga kita sama-sama mendapat syafa'at tersebut..Amin.

Adik aku : Bro, me hampir lupa ur birthday! Selamat hari tua!

Aku reply : Aper lak tua? Baru jer 21 tahun nie..hehehehe...thk u!

Dan juga kepada lain yg telah hantar aku e-greeting cards, yg tepon pada tepat kol 12mlm, fazlee, ungku, RedzOne, asyhik, zalee, ruth, alam-maya, mail botak, tutuk, beautifool pwincess, derek, manjalara.

Timakasih kerana mengingati diriku ini....Awwww, you ppl so sweet! Luv, ya!

Dan hari ini aku celebrate birthday aku dgn mencuci toilet! Syahduu....